Mail

0kommentarer

Hej min älskling!
Allt är bra med mig, har inte hört av mig tack vare att jag haft angenämt besök i min lya halva dagen. Först efter franskan läste jag DN, sen följde Linda och Sonja med mig hem och drack varm choklad. Sedan kom min älskade Klara. Vi fikade och festade. Vi har pratat om djupa känslor och tankar och haft det så mysigt här i Stjärnan, nästan så mysigt som du och din vän hade det igår kan jag tänka. Så lyckliga vi kan skatta oss som har så fina vänner, tycker du inte? Återigen, människor är bra. Förresten, det var Sonja som ansiktsvåldtog mig, folk har visst ett ohöljt nöje i att försätta andra i svåra sitsar. Först sa de ju att jag gillade filmer mer än böcker... Denna hedniska händelse fick till följd att jag inte kunde sova. Åh, jag säger då det, och ursäkta mig för mitt konservativa och minst sagt lillgamla utlåtande, men fisbok är bara till nackdel. Oftast i alla fall. Nu lyssnar jag på musik men skall nog snart värma opp det sista av soppan jag har i konservburk. Konservativ och konserv. Det är jag idag! Maja G sa att hon frös idag och jag sa: Knäpp jackan då, knäppis. Åh, sån sällhet spred sig. Att jag kan vara så skojig. Redigt roligt var det ju. Nääää, ha ha ha. Jag är ju för underbar. Jag älskar dig. Nu spelar franska Sebastien Tellier musik för mina dasslock till öron och jag lösgör mig från vardagens bördor och skall bara ägna återstoden av denna dag till att njuta. Visst låter det som en bra idé? Förresten har jag sagt att jag älskar dig?

Nu får du berätta om din dag, älskade! Jag vill höra allt! Du är intressant och allt det som du tänker på är lika viktigt för mig att tänka på.
//Jk

Kommentera

Publiceras ej