Alla hjärtans dag

1kommentarer

Idag är det alla hjärtans dag. Dagen då man firar sitt dunkande blodröda organ eller sin älskade. Fast om man firar det ena hjärtat firar man väl omedvetet även det andra. För har man inget hjärta i sig så kan man inte känna för sin älskade, för då har man inget att känna med. Och har man ingen älskade så kanske hjärtat inuti inte är värt att fira för då kanske det är skrumpet och stilla. Utan sin älskade går inte hjärtat.  

Idag är det alla hjärtans dag och jag firar mitt enda hjärta. Jag har bara ett. För utan det ena hjärtat utesluts det andra och vice versa, därför måste båda hjärtana bilda en, vara ett och därmed inkluderas mina vänner och släkt i delen som sitter fast i mig. Det dunkar för alla dem jag tycker om. Och därför har jag bara ett hjärta. Men det hjärtat är å andra sidan fullt med älskade. Proppfullt.

LET'S FALL IN LÖV
//Jk

1 kommentarer

Frida

14 Feb 2011 01:00

Lots of love to you on Valentine's day my best friend! The day that I think starts everyone's 'spring feelings'. Don't you think that? Isn't it lovely with love... <3

Kommentera

Publiceras ej