Champion!

2kommentarer

Gissa vem som sjunger "The winner takes it all, the loser standing small... " av Abba nu då! Och ja, alla andra allmänt roliga segergester man får göra OM, men BARA om, man är starkare än sin 22-åriga syster och sin mamma. Gissa vem som gör det, om inte BamseJullan aka Pippi Långstrump!

Jag får sjunga högt och förnedrande åt dem, jag får spänna musklerna, jag får göra V-tecken med fingrarna och L-tecken för LOSER och allt detta medan de två enfaldiga står där och skakar som små asplöv, svaga av att se min styrka. HAHAHA. Jippie, jippie, jippie!!! Allt detta avgjordes av en brottningsmatch i soffan. Och från och med nu så kommer jag alltid vara

Pippi Långstrump! ♥ Så stark att när hon blåser får hon vindar att segla båtar.

Jäpp-läpp, Pippi måste äta för att vara stark. Så äggibäggi nu.
SEE YA!

2 kommentarer

E

21 Feb 2011 20:29

Haha vilken livlig fantasi du har min söta sis! ja, och drömma kan du oxå :-P

Frida:)

22 Feb 2011 00:09

Then I've to say that you're my rule model x2 now, because you are one of them and Pippi is the other one.



You're getting better every day! Keep on rocking girl <3

Kommentera

Publiceras ej