Flyg lilla fjäril, flyg

1kommentarer

Det var östanvinden som kom och förhärligade tillvaron. Han flög in under kappan på mig och fick mig nästan att lyfta. Jag kollade opp, ovanför blinkar stjärnorna och får mig att ångra att jag inte tog chansen att träffa dem när östanvinden hjälpte mig lite på traven. Det är högt opp till stjärnorna. Lite längre ned är träden. De jag såg idag var fulla med finnar. Finnar planterade på stammen, eller åtminstone såg det ut som små knölar.
Jag tycker att trädfinnar ser roliga ut.



Detta var min dag. Hur var din?
Sikta mot stjärnorna så når du trädtopparna!
//Jk

1 kommentarer

Frida

08 Feb 2011 23:19

My day was approximately like this...

I was walking to school when suddenly... two hens is coming towards me on the street - running. In a wind from east I heard voices telling me to not panic, so instead I passed them without making a scen. After 3 minutes and 3 breaths I met Maggie. I told her everything about the incident and it was first then I asked myself the question - what the hell were 2 hens doing in the middle of the street in Leighton Buzzard?

No answers for that I'm afraid but it was a part of my day - yesterday.

Hehe <3

Kommentera

Publiceras ej