Hello my lover

0kommentarer

J'aime les mots. Jag älskar orden. Min fina fina vän skriver dem så fint. Så långt bort men med ord som kan komma en så nära inpå. ♥

Ord är vad jag plöjt idag. Ord för ord i två olika böcker. Mina ögon samsas om de båda men de värker emellanåt och då äter jag ärtsoppa eller bakar negerbollar eller något annat skoj istället. Vila ögonen på Elvis är fint också. TCM är en bra kanal! Åh, gamla filmer! Är de inte tjusiga så säg?

Har förberett lunch och matsäck till hela veckan också. Ätit proteinpulver och järntabletter. Nu är jag fit for fight för dans 9-15! Börjar med balett och street imorgon. De är varandras ytterligheter men båda tycker jag om lika mycket. Balett på tå och street på häl.

& för mig finns bara en regel imorgon, och den är att Fru Feber och Herr Huvudvärk har tagit någon annans kropp att våldgästa!

//Jk

Kommentera

Publiceras ej