JULIA

2kommentarer

Den sextonde idag, imorgon är det den sjuttonde. Det är en dag man måste fira, tycker ni inte? Självklart, vrålar ni!!! För det finns ju bara en sjuttonde februari i år så den dagen lär ju aldrig komma igen. Ta vara på den! Klara den rara fyller år också. En händelse som måste firas med pompa och ståt! Nu blir hon kärring precis som mig. Jag hade faktiskt tänkt baka till imorgon, till mina dansisar. Men när jag kom hem hann jag bara baka till mors syjunta som fyller 30 år. Så var jag på symöte med kakan och alla dessa tanter och nu hinner jag inte baka en till kaka till den enda sjuttonde februari imorgon..

Jag kommer nog över det.

Fast att Maja Skrüttner och jag har ett eget motto nu. Att vi aldrig skall ångra saker. Som att säga saker till människor man vill säga saker till. Säg det! Ligg inte om nätterna och dröm mardrömmar och ångra saker.

Den sextonde idag, min namnsdag. JULIA. & jag har inte ångrat någonting i mitt liv ännu. ♥

2 kommentarer

Maja

16 Feb 2011 22:25

älskar vårt motto julio!

tilda.

17 Feb 2011 21:32

det var alltså DÄRFÖR maja vågade göra det!?!?!? åhhhh..... hoppas du förstår vad jag talar om jullan.... är alldelles för trött för att kommentera bloggar men.. ja.

Kommentera

Publiceras ej