L'amour

0kommentarer

Har gått på lina hela veckan. På ett spindelnät. Idag ramlade jag. Ned och längre ned tills jag slog i golvet rejält. Med feber och huvudvärk. Nu känns det dock lite bättre som tur är. Har under dagen sysselsatt mig med roliga saker som att teckna av mormor med kol. Hon fyller megastor nu i veckan. Vill ge henne något fint, precis som jag gjorde till moffa. Men just nu skulle hon nog bara bli ledsen om hon såg hur illa hon såg ut. Får fila på den. Sedan har jag gjort räksoppa och muffin med torkade tomater, oregano, mozzarella och vitlök inför koncentrationsveckan som kommer. Då måste man vara pigg och alert. Inte en enda lektion av alla veckans dagar, förutom danslektionerna förstås hela dagarna. :)

Nu ska jag äta taco!
C'est bon(bon). Hihi.

Kommentera

Publiceras ej