Jag såg och såg och vart jag såg så såg jag såg vid såg

2kommentarer

Ankorna är lite fisförnäma. De ville inte äta det jag bar med mig förut. Eller så beror det på att de fryser. Det kanske är därför de ligger still, för att spara värme? Vem vet? Förresten var det jag gav dem något som inte dög till mig heller :)

Idag har jag köpt solglasögon. Såna man häftar fast på glasögonen, så man slipper ha både solglasögon och glasögon på sig samtidigt för att kunna se. De jag köpte kan man vända opp när man går in i en butik till exempel, precis som gamla farbröder och kärringar har. Såna har jag.



Uppvända.

 

Ser ni flätorna? De fick liv av hoppet. (Det får väl alla?)



Läckra solglasögon, värsta high-tech.

TAKE CARE
//Julia

2 kommentarer

tilda.

24 Feb 2011 20:52

finfina jullanpullan. delicious glasses må jag säga.

Frida

25 Feb 2011 00:27

Pippiflätor som pekar åt alla möjliga håll! Det gillas starkt (Y) & glasögonen, strålande oåtstrålbara^^ If that's a Swedish word. I haven't been writing in Swedish for so long time. It felt really wierd to write those sentences but I had to try.



U look great on the photos J.K! And I can see snow in the background. That's unreal for me at the moment. And -28 a few days ago?! Is that true? My days, I send you some degrees if you're freezing my friend.



Jullan, take care! <3

Kommentera

Publiceras ej