Trodde jag visste vem jag var

4kommentarer

Detta är mitt tredje inlägg på typ en halvtimme. Jag lovar att det är mitt sista. Men syjuntatanterna ser på Back in Business nu och jag kan inte se på det för då skulle jag sakna det alldeles för mycket. Istället sitter jag här och är konfunderad. Går igenom vad som hänt under dagen. Jooo... Hmm. Hann inte sminka mig, så fick sminka mig på toan i skolan. Jag har slickat en smörkniv. Jag har döpt om tranbären till vad de borde heta. Etc. Etc.
Själva personen JAG har gjort ganska mycket.

JAG. Vet inte än vem det är helt och hållet. Men jag blir ändå chockad när jag slickar massa smör från en kniv. Är det verkligen jag? Jag anser att då har man gått för långt, vem man än är. Way to long. För är det något som är äckligt så är det det. Smör. Men så finner jag att jag äter stora högar av det. BLÄ. Samtidigt som jag verkar njuta av det...

När man är sjutton är det mesta nytt för en, man har inte hunnit fylla femtio och hunnit tröttna på saker man gjort hundra gånger tidigare. När man är sjutton upptäcker man en hel värld och man upptäcker sig själv. Vem är jag? & är jag verkligen en som slickar smörknivar?

Tankeställare
//Jk

4 kommentarer

Maja

16 Feb 2011 22:27

fortsätt slicka smör julia. det är coolt.

Frida

16 Feb 2011 22:40

I think I licked a butter knife yesterday, actually... not really a butter knife in wood, because they don't have that here, but a knife with butter, and that's almost the same thing. Or is it? Anyway, I think it's good to do strange things sometimes. Life gets so much more fun then. And as far as I know; most people want to live their lives as fully as possible and have fun, so why not lick a butter knife sometimes to make life a bit more crazy (as in 'fun' crazy) ? Love <3

Maja

17 Feb 2011 20:44

jag håller med Maja. Smör är ju gott. Slicka är häftigt. Och du är cool. Smörslickande av Julia = coolt!

tilda igen.

17 Feb 2011 21:36

smör och torkade ****klumpar är bra grejer. du är bra grejer.

Kommentera

Publiceras ej