Vilken härlig dag, Teddy!

3kommentarer

Idag sjunger jag Gärdestads lilla låt, för ack vilken härlig dag jag haft! Tra la la la la la la la la la. Började med balett med gråhåriga Marlene och hennes dotter. Vilken ballerina!


Dottern Cecilia

Sen hade vi lunch och myste i dansstudion. Sedan började streetlektionen med en italienare eller argentinare (vi vet knappt hans namn) och det var så himla kul. Vilken pedagogisk kille, med långt svart hår i en tofs och som fick alla flickor på fall. Han kunde så mycket om musik och rytm och lärde oss och sa saker åtminstone jag aldrig hört förr. Gjorde allt mycket enklare. Han hade gått i lära hos Michael Jacksons koreograf och Beyonces! Han hade vänner i Italien också och jag bara: Wow. Ska vi byta liv?

3 kommentarer

viktor.

07 Feb 2011 18:36

Haha, det är den ja. Helt värdelös! Gör som med Svenne, och läser på till disskusionerna istället. Finner ingen glädje i att läsa den...



Lördagen var kanon, många bra låtar och allt runt omkring var också lyckat. Men som du redan vet kan jag inte se det dåliga med Melodifestivalen, om det nu finns något! :)

Maja

07 Feb 2011 19:23

Hej Jullis!

Kommer du imorgon? Mår du bra? Vad gör ni i FF? Vad är det för böcker du läser då? Själv har man huvud och halsont, men det blir bättre vad gör ni i FF med tiden! Imorgon ska vi ha underbara jazz och vad gör ni i FF modernt. Med fina Maria och Pia vad gör ni FF.

Hej vad gör ni i FF då!



PussssvadgörniiFFssss!

tilda.

08 Feb 2011 12:57

vad roligt och mysigt ni verkar ha det! och oj, vad snygg din blogg är !

Kommentera

Publiceras ej