En vardag och Ivar har namnsdag

1kommentarer

Jag har inte så mycket att skriva om idag. Fast jo, det har jag visst. Men jag vill inte skriva om de sakerna. Inte gnälla. Så istället skriver jag om ord. Att de är så fina. Vissa ord älskar jag så himla mycket. Tårtkalas, author, concombre är bra några av dem. På svenskan gör vi saker jag redan kan. Vet inte, det känns nog inte så bra... Nu gnällde jag fast jag sa att jag inte skulle! Tyst på mig. 


En gång läste jag Borta med vinden på en vecka. 1200 sidor samtidigt som jag sommarjobbade på dagarna. Tror ni det var fina ord eller?

Men men, en rolig sak kan jag berätta. Hihi. Min smssignal som jag har spelat in. Det är en vissling, ett fint ljud. Man slipper stänga av mobilen på lektionstid för ingen hör att man får sms, de hör bara att någon visslar. Ganska smart. Men inte smart när man får sms och en snygg kille går förbi.
Hehe.



Tänk vilka tider det var då flickor hade klänning och pojkar visslade efter dem. Tänk. Det måste ha varit precis så sockersött för Sixten & Elvira. Kärleksparet. De levde på den tiden. Då det var så enkelt att man bara behövde vissla och skicka kärleksbrev och så var man kär. De, Sixten & Elvira, borde få pryda våra sedlar nu när de skall göras om. Tänk om man fick betala med kärlek...

Åhoj! Imorgon februari och då är det bara 14 dagar kvar till Alla Hjärtans dag ♥

1 kommentarer

Frida:)

02 Feb 2011 19:50

Oh, Valentine's day is on its way! :D



Think about having Valentine's day everyday. Do you think the world would get better then? I saw on the news today that it was a total mess in Egypt. We have to travel everywere so that we can give the world parts of our love and happines J.K!



Love to you my dear friend! <3

...and love to Egypt as well...

Kommentera

Publiceras ej