FF

4kommentarer

Brevduvan, var hamnade mitt brev? Jag undrar nämligen om det kom fram som det skulle... 

Här är 2 Fridisar som är de sötaste av sin sort som jag vet. http://fhellstrom.devote.se/  & http://fridisfrej.blogg.se/. Bästa Fridorna i världen.

Första Frida är gulligull. Stark som en oxe och tuff och söt inuti. Hon är självklar helt enkelt. Tror inte att hon någonsin tvivlar på något.
Andra Frida ska bli barnboksförfattare och marinbiolog har jag bestämt. Hon borde skriva i sin Englandblogg lite oftare också!!

Hej då!

4 kommentarer

fridaaaa

20 Jan 2011 21:25

åh! Juliaaaa.. du är för söt! :D

Frida:)

23 Jan 2011 22:12

Haha, your cute little beast!!!!!!! I don't have so much time. Sorry about that!



Children's author in my heart. Marine biologist in my asssss! Puss.



Love you J.K!

My best friend! <3

Jullan

30 Jan 2011 14:19

Haha. Frida:)

Jag vet, du är väl mer fullbokad än någonsin. Du har ett helt nytt land att upptäcka, so I can't blame ya.



Ska spara den här kommentaren till du är trettio och står där med dina handskar uppdragna till axlarna och räddar valarna, sälarna och alla hajar. Då kommer du älskat. För det är du. Naturfrida.



PUSS

Jullan

30 Jan 2011 18:43

Frida du är med söt!!

Kommentera

Publiceras ej