Hängnutter

3kommentarer

Shakira sjunger om att inte förväxla hennes tuttar med små berg. "Lucky that my breasts are small and humble So you don't confuse them with mountains". Det är ingen risk att man gör med den här okända kvinnan jag har haft meningsutbyte med. Jag satte mig i en soffa (säger inte vilken) och sa:
- Hej. Sitter du här ensam?
- Ja, det är bra att du kommer och hänger med mig.
- Uhumm, men du hänger ju redan med två stycken!
Den okända kvinnan vill förbli okänd men jag kan säga så mycket som att hon är mig mycket närstående :)

3 kommentarer

E

28 Jan 2011 07:21

Haha så klockren!! ;-)

moster

28 Jan 2011 07:44

Haa ha, jag tror mej veta vem du syftar på.

Frippe

30 Jan 2011 11:04

Ha ha ha ha ha ha ha. Kan fortsätta i evighet men orkar inte skriva mer. // Kram

Kommentera

Publiceras ej