I min spegel

1kommentarer

Syns jag...



... En ganska lycklig tjej.
En gång skrev jag att jag var lyckans häst, för lyckan rider på mig så jäkla mycket.
Jag skulle kunna skriva om så mycket. Om paus-lunchen med tjejerna igår, om revyn, om kärlek eller om att jag skulle få megaflin på läpparna om jag fick åka och bada, basta & busa imorgon. :) Men jag känner inte för att skriva så långt just nu. Nöjer mig med att berätta att jag ser fin ut i spegeln.
Att jag inte är sjuk, att jag inte har finnar och att det som finns i huvudet lyser opp ögonen som strålkastare med lycka och att jag inte vägt mig på flera flera dagar. Jahopp

Fy fan vad lyckans häst hoppar bra. (Över varje hinder!) 

Nu ska jag gå och läsa min bibel. Svensk ordlista!

AU REVOIR!

1 kommentarer

Maja

20 Jan 2011 21:52

du är fin!

Kommentera

Publiceras ej