Jag är en boll!

1kommentarer

Tror våren har nästlat sig in i min kropp. Jag är sådär härligt glad och liv spirar. Vill studsa. Idag har jag plockat in diskmaskinen och dammsugat och läst. Första dagen på lovet som verkligen känns som lov. Lycka! Jag tänker på framtiden och vilka mål jag har med livet och sånt också. Vill vara någon som gör ringar på H2Oen. Små, små, små ringar. Som när jag bluppar i sjön (det låter blupp när man kastar småsten i sjön, därför heter det att bluppa). Så vill jag vara. Så ska jag ge gärnet i skolan. Plugga franska tills jag tröttnar på det och ögonen blöder! För jag ska bo i Paris efter skolan. Jag ska jobba mig fram till det målet. Och när jag är i mål känns det alltid så bra. Då har man lyckats med det man tagit sig för.

Jag är en boll!

1 kommentarer

sonja

09 Jan 2011 11:22

Åh, är helt peppad nu! Tack finis :)

Kommentera

Publiceras ej