Jag rår inte för't

0kommentarer

Det är som en drog. En dråg. Ja, som om något drog en tillbaka. Man vill inte att det ska ta slut. Skulle kunna bo på scenen. Det ska bli mitt andra hem när jag är stor. Jag älskar det verkligen! När jag spelar tant så skrattar folk åt mig. Jag kunde knappt hålla mig så skoj var det! Det är kul när man uppskattas sådär. Och det är kul att älska något.

Och en till sak, jag är med i tidningen idag. Besviiiiikeeeen, va! ;-) Han (journalisten Jonas) lovade ju faktiskt att det skulle stå: "Julia ägde Folkets Hus" som rubrik. Men, antar att man får nöja sig med det man får. Haha, nae, hade faktiskt inte förväntat mig något så blev jätteöverraskad när jag öppnar Vikssidan och får opp hela 2 bilder på en. Lagom glad Jullan som sprang omkring här.

HAHA, lever mitt favoritliv!
//JK

Kommentera

Publiceras ej