Miss Cyklon i miniatyr

1kommentarer

Nämen tjänare bloggen! Läget? Jotack, förutom huvudvärken så ä däla fint!

Det var en man med ursprung utomlands som sa: Mjauuuu, till mig idag. Han var bussschaffis. Jag bara: Mjauu, tillbaka och satte mig i hans knä och lät honom klia mig bakom öronen typ, jomenvisst. Nae, inte precis. Nu överdriver jag. Men han sa faktiskt Mjauu till mig och jag hade faktiskt öron. Öron på mössan är läckert! Det är sant om något det! Härligt med spontana mjauu-ljud på stan, tycker jag. Härlig gubbe det där.

& läs om hela min dag i sammanfattning nu då!
Bild = lugna puckar.
Datakunskap = facebook och bloggar.
Håltimme = fika med jordnötsdrömmar och vänner.
Kulturhistoria = Somnade visst.
Franska = Drog på "toa" i en timme sisådär. Inte kunde jag veta att jag gick fel och hamnade på bussen hem istället. Det var ju bara ren tur i oturen!

Höhö!
// Miss cyklon i miniatyr

1 kommentarer

moren

12 Jan 2011 19:29

Skolk från franskan? Kanske ska påminna dig om inlägget du gjorde 8 jan...

Näru miss Cyklon, så gör man bara inte ;-)

Puss & Kram

Krama de andra oxå från mig, syns imorgon.

Kommentera

Publiceras ej