My birthday

1kommentarer



Ja, igår var min stora dag. Då jag åt av min stora tårta. Tårtan jag dekorerat alldeles själv. Då är man stor. Dessutom hade jag storfrämmande av min stora fina släkt som kom och sjöng för mig. Jag fick ett stort paket med 5 andra paket i (syperskoj), så fick jag the i alla dess smaker, blommor, 10 klädesplagg och en kopp som det var svenska fåglar på, bland annat.

Ja, jag blev stor över en dag och det lär sitta i tills jag blir ännu större.

Tack universum för en så fin dag, för ett så fint liv och tack för att jag får dela det med så fina människor! Jag är så tacksam att jag får dela dagarna med fina människor likt jag delade tårta med fina människor igår. Det är väl kärlek.

& kärlek, det är det största av allt.

1 kommentarer

Eve

19 Jan 2011 20:51

Tack själv kära syster yster! Tårtan var fin ♥

Fler bilder, från nya kameran, på min blogg.

Puss E

Kommentera

Publiceras ej