Redan den andre

0kommentarer

31 dec. Hej! Nyår spenderades i Lindö med fina flickor. Det kändes inte som nytt år, men det gör det nu. Jag var tvungen att åka hem megatidigt därifrån så bussarna var nästan helt tomma när jag färdades. Det regnade och blåste förskräckligt, precis som i Chocolate. Jag älskar det.

1 jan. Eve fyllde år. Vi åt gott och hon fick nya skivan av Take That av mig. Åh, de två första låtarna är så himla bra! Det var också Trollkarlen från Oz på teve samt repris av prinsessbröllopet och det var tur det! Det är bra teve! För övrigt så var jag trött och mamma bakis. Höhö. Jag har aldrig sett na så, askul! Hon glömde vad jag hette, fyllot :)

2 jan. Idag har jag tränat revy, Back in Business, från 10-20. Det blir bättre och bättre men det är inte i närheten av gudomligt ännu. Tur att vi har imorgon och tisdag på oss att förbereda oss och plugga repliker innan premiären. Jag är ledig två dagar den här veckan :) Vilket leder oss fram till en tråkig nyhet... Nämligen att Frida åker alldeles för snart. Det är knappt jag hinner träffa henne innan hon försvinner i tre månader men den tiden måste vi hitta!! Hon ska inte få slippa undan mig!

En riktigt rolig och överraskande nyhet får ni senare i veckan. Något ni aldrig trodde, något som förändrar mitt liv... Nja, kanske att ta i, men ändå. Kan knappt tro det själv.

Puss!
//Jk
 

Kommentera

Publiceras ej