Sale el sol

2kommentarer

Med sale el sol känner jag mig lycklig. Sale el sol betyder soluppgång på spanska. & Shakira gör att jag känner mig som en sale el sol idag. Jag känner mig som vädret, jag känner mig solig igen.  

Tryst me, it's a sunny day today!
Jag har redan börjat svettas. Shakira är på högsta volym och Pappi dansade också. What a beautiful morning
;-) Pappi dansade. Haha, finn 2 fel i den meningen. But I can't blame him,
vem
FFFFFFAAAANNNN
kan
sitta
still
till
en stor jävla soluppgång som SHAKIRA!!?!?

2 kommentarer

Anonym

23 Jan 2011 22:02

Hi my sale el sol!

You're amazing. Shakira is amazing. Your dad is amazing. England is amazing and I hope that Sweden is just the same even though I'm not there.

Pat the snow from me^^

My loooove to you! xxxxxxxxxxxx

Frida:)

23 Jan 2011 22:03

Hi my sale el sol!

You're amazing. Shakira is amazing. Your dad is amazing. England is amazing and I hope that Sweden is just the same even though I'm not there.

Pat the snow from me^^

My loooove to you! xxxxxxxxxxxx



Kommentera

Publiceras ej