Tänk så fel det kan bli!

0kommentarer

Jag har haft så fullt opp med saker och ting så jag har ju inte hunnit med att skriva så mycket. T.ex. skrivit om min julklapp jag fick, som var så rolig så att mor här i mina hemtrakter blev benämnd porrsurfare på kuppen! Jag fick nämligen en ullig och värmande muff till mina händer som var tämligen svår att få fatt i. Tydligen är muff också namnet på något annat ulligt, som rimmar på Jullan...


Hahahaha! Mamma är så söt! ♥ Här är Eve och jag med julklappar på julaftonen

Jag fick annat fint också, som filmen Breakfast at Tiffany's, en fjäderpenna som man doppar i bläck, böcker, tomtetoapapper, gott te, papper och akvarellfärger och ansiktsbehandling och 1100 kronor (hmm, som gick åt till att betala en liten del av min skuld till mamma) och massa annat. Ibland tror jag att folk har läst mina tankar, så bra vet de vad jag önskar mig! ♥

En underbar jul som var så snabbt överspelad.

Kommentera

Publiceras ej