Världens bästa början

4kommentarer

Den här dagen vill jag minnas förevigt, för den var riktigt bra. Igår hade vi premiär! Vilken härlig start på året att börja med att stå på scenen alla helger i denna månad. Jag var så spänd igår så jag hade knappt sovit något natten innan. Jag gick med morgonfrilla till frisörn och fick en styling där av bästa kusinen. Fika med Frida. Vilket bestod av många avskedskramar och leenden. Jag ska försöka glömma bort henne snabbt nu, annars tror jag inte jag klarar av att sakna henne i tre långa månader. Sedan fixa sig snygg till premiär. Eleonor fixade sminket och hallelujah vad mycket smink det blev! Står bakom scenen och har bästa känslan i världen. Ridån går opp. Pang! Där träffades jag i hjärtat av ett skott med lycka och kärlek.

En gång fick inte publiken eller ljudkillen kontakt med mig. Jag hade tappat antennen. Haha. Annars gick det bra. Steppen gick väl an, åh vad jag varit nervös inför den. Fick fina sms när jag väl var hemma och utslagen och oppe i varv. Till och med från några gamla vänner. Fint.

Bästa avslutningen på dagen när jag ligger i min säng i mörkret och mor ger mig en god-natt-puss.
-Men du har ju glasögonen på dig!
-Va? Nej det har jag inte.
-Jo, det var nåt hårt.
-Jaha, men det ser jag ju inte när jag blunnar!

Kärlek. Att vara helt utmattad av lycka.
//Jullan

4 kommentarer

moster

06 Jan 2011 15:58

Ooo vad jag väntar till lördag. Då!! Då ska jag få se dej på scen. Se din glädje att få dansa. Jag kommer att vara tårögd av stolthet, att just jag är din moster. Kram

Maja

06 Jan 2011 21:14

Jullgull! Hur länge håller föreställningarna på? :) pusss!

Frida

06 Jan 2011 23:34

J.K, jag skrev i sms:et hur stolt jag var när du stod på scenen, men jag måste bara säga det igen. Jag är så stolt över dig Julia! Glad att vi har så fina minnen & glad för att få vara din vän. Dock inte glad för att du försöker glömma mig i 3 månader, men det får jag väll leva med ;D Jag kommer iaf att tänka på dig hela månaden ut med tanke på alla dina uppträdanden & ge dig lite kraft genom mina drömmar! Ha 3 fantastiska månader nu & njut, för det ska jag!

Vi hörs via bloggen & ansiktsboken darling! <3

Anonym

07 Jan 2011 00:14

Hahaaa... ;-)

Kul läsning, men framförallt snygg bild, på NT.se!

Kommentera

Publiceras ej