The Book of Secrets

0kommentarer

The Book of Secrets
                                                                                                  The Book of Secrets
  The Book of Secrets          The Book of Secrets
                                                                       
                                                                                 The Book of Secrets
Det tog 50 minuter att flyga till Tallinn, det tar tio minuter längre tid att åka buss till Norrköping. Tallinn var så fantastiskt vackert, hela Gamla Stan bestod av fina hus med olika former och färger från andra sekel, kullersten, blommor och fik. Jag fick med mig lite fint hem, lite mer än nödvändigt naturligtvis. Den mest nödvändiga presenten jag gav mig själv är emellertid den som ni ser på bilden. Där i skall stå så fina ord och så ytterst hemliga att de måste nedskrivas med största vördsamhet. Där skall stå om fina folk, dig och om mina bäst gömda tankar. Ja. Resan som blev en bok. Minnet av resan ryms i boken. Resan i mig, resan i Tallinn. Helt enkelt The Book of Secrets. Den är magisk så det förslår.
//Jk

Kommentera

Publiceras ej