Vi är ju alltid på språng

2kommentarer

Jag vill hembära en vördsam tacksägelse till fantasin som är så billig i drift och inte behöver skor att vandra i, utan tar mig överallt både i vaket tillstånd och när jag sover. Det är nog även på tiden att be om ursäkt för allt spring i tid och otid bara för att jag inte orkar ta på mig skorna och kroppsligt bege mig dit jag vill; understundom nästan utnyttjar jag tillgången tror jag. Men ärligt talat, oftast bär fantasin mig vart jag vill på ett sätt som skorna inte kan.

Emellertid är de tillsammans sanslöst oslagbara; jag bara älskar fantasin och verkligheten, tillsammans fulländar de mitt liv och gör tillvaron sagolikt drömlik.
//Jk

2 kommentarer

Linne pinne sitter inne

14 Jul 2011 19:24

Världens snyggaste fot i en supersnygg sko. Rawr! ^^

Julia

14 Jul 2011 23:17

Smookin' hot! Pimpade av bästa tjejerna också ;)

Kommentera

Publiceras ej