Jag har bara ett outtömligt energiförråd

2kommentarer

Alla enerveras av mig idag och jag kan inte förstå varför. Det är en sån där dag då man undrar om jag går på droger eller vad det är för fel på mig, alternativt tror att djefulen har tagit min kropp i besittning. Haha! Jag är en liten orangutangunge, hemskt rolig (enligt mig själv åtminstone) och irriterande klängig. Det roligaste är att jag skrattar mest åt mina egna skämt, som om de vore förskräckligt roliga. Stackars min familj! De har det inte lätt. Tur att vi inte binds av blodsband, de säger ju att de hittade mig på trappen... Det kanske var där det gick fel?

Åh, tänk om jag blir en knäpp tant när jag blir gammal. Hjälp! Nej då. Egentligen är jag inte knäpp, jag har bara lite för mycket energi. Fast med tanke på att jag vaknade klockan fyra idag och gick och la mig klockan fyra natten innan så kan man ju undra... Jag är nog lite knäpp i alla fall!
Knäppis!
//Jk

2 kommentarer

Maja

28 Jun 2011 19:10

Egentligen är du faktiskt knäpp. Knäppo. Pusso.

Julia

14 Jul 2011 23:21

Vet att du gillar det ;) Saknar dig...

Kommentera

Publiceras ej