Lovelylovet

0kommentarer

Bra start på bästa, mest välförtjänta lovet genom tiderna. Ordet lovet kan man ju lite fritt översätta till kärlekt, som summerar känslan jag har inför detta lov. Jag älskar friheten med att slippa vara fångad i skolan. Det enda negativa med just allt det här att sluta ettan och få sommarlov är att treorna också slutar, för gott (men vad gott finns i det? Det är rent utav äckligt att bara skriva meningen). Jag kommer sakna människor!

Första dagen på lovet började med nattliga eskapader som man inte skall tala högt om. De är lite suddiga och bör inte beskrivas mer ingående mer än att de var bra! Mycket bra. Sen vaknade man och åt pizza till frukost, vilket man borde göra oftare. Nu kom jag nyss hem från Glitter & Gold-showen som morfar & E-M bjöd Eve och mig på. Mycket mysigt och själva showen var grym, med några undantag här och var. Undantaget var naturligtvis koreografierna eftersom det var det jag intresserade mig mest för. Men annars, proffsigt.

Kanhända kritiserar jag och letar fel på dansarna för att jag är sur på dem som stod där på scenen, i strålkastarna, i värmen, i allas åsyn... Men det vill jag inte erkänna, att jag är så avundsjuk och småsint av mig. Det vore ju förskräckligt elakt av mig :)

Lovelylovet! Äntligen är du här! Kastar mig i dina armar!
//Jk

Kommentera

Publiceras ej