Nyheter från en flygande fjäril

1kommentarer


Bea och jag på kalas hos Linda

Mina fjärilar och blommor slog sig ned hos Linda i Lindö igår, allihop flög och dansade och firade livet. Lilla Lindyhop har ju fyllt mellanår, aka sjutton (aka värdelös!). Det var sommar. Och jag kan ju inte klaga på Linda att hon fyllt sjutton och att det är rätt ovärt och pisstrist för hon kan ju inte rå för det, vi alla måste ju gå genom det liksom, även att jag blir rätt bitter när jag tänker på'at. Jag vill vara aderton! Men men, livet går vidare.

Det blev nationaldag och nu sitter jag här och är lycklig. Jag är sol och sandstrand. Ärligt talat. Jag strålar och mitt hår alltså... sandigt. Det är inte bra att bli begravd i sand. Varför lär jag mig aldrig? Hehe. Behöver i alla fall inte stoppa huvudet i sanden. För det är redan gjort.

Dålig humor :) ♥
//Jk

1 kommentarer

Bea

12 Jun 2011 17:48

Vad skönt det ska bli i höst, då man blir aderton ;)hehe

Och tack för ett härligt sandigt äventyr! :P

kram <3

Kommentera

Publiceras ej