Exhausted

1kommentarer

Dans dans dans. Det är det enda jag gjort idag? Slut, over, done och död. Lycklig. Känns rätt så bra i alla fall. Tåbira dygnet runt, våta kläder som stramar åt om en kropp som är mör, blå och skör.

Mor hämtade mig och vi åkte till Hageby. Vi tog hål i öronen!!! Tillsammans. Med morsan min. Varsitt hjärta. Så himla coola är vi.

Nu skall jag packa ned kläder till 8 danser, matsäck för en dag och en kamera i min purpurfärgade ryggsäck. Sedan skall jag lägga opp mig i soffan och kolla teve, Borgen. Gud nåde den som ruckar på mig! Soffan är abonnerad åt en halt, skraltig Jk.

1 kommentarer

Frida

02 Apr 2011 01:26

Så underbart! Allt du sa var absolutly underbart. Även det där med mör kropp. Det tillhör livet det med. Muskler bildar och man blir starkare än... vad man var innan (?) förhoppningsvis. 7 dagar kvar. Tiden går fort! Xx

Kommentera

Publiceras ej