Dagens outfit

1kommentarer

När jag gick opp idag hade jag en sån där dålig hårdag.
 


Ostyrig mustasch.

Sedan ringde moster och frågade om vi ville fika, jag var inte i skolan p.g.a. studiedag, så klart att vi ville det! Bulle, varm choklad, romstång och fruktkaka. Jag fixade till mig så att jag skulle se respektabel ut på caféet.



Det blev osmakligt hårigt, en s.k. comb-over. När man käkar glass fastnar håret i glassen. Osmakligt. Tur att vi käkade kakor istället.

På aftonen testade jag ytterligare en variant.



Mystisk, stor näsa och haka. Smokin' hett, ungefär. Och litet extra plus för finnen på näsan där.

Ha en bra dag!
//Trendsättaren

1 kommentarer

Frida:)

14 Mar 2011 22:11

I also had a bad hair day today. It's so cool that hair can have such a will. Really interesting I would say.



Sorry for not commented in a while, but I've spend my time on living recently :)



You look stunning!



<3



Kommentera

Publiceras ej