Vej!

1kommentarer

Inför döden är vi alla lika. & snart kommer vi kanske dö. Jag tror på en snabb explosion, ett ögonblick av smärta. Först ett år av utdragen plåga med hemska saker som händer. Sedan kommer året då jorden upphör att existera, 2012. Mitt råd är: Vej. Vej för döden!

"Lev livet som om varje dag vore den sista" har väl aldrig låtit så passande som nu? Så det gjorde jag igår, idag men framför allt i förrgår. Tacobuffé på Broadway (precis som förra onsdagen) sedan Sound of Music-premiär i Hörsalen. Somliga vänner var med; Tilda, B1 och Hedda! Grät, skrattade och kände sån stolthet. De är så fruktansvärt begåvade allihop. De var så fina och duktiga på att agera. De kommer gå långt. De är redan stjärnor i mina ögon. Sedan fick Sonja, Linda och jag sockerchock och skrattade som orangutangungar. 

Idag stannade dansisarna kvar efter skolan och invigde Ben&Jerry's som öppnat i Norrköping. Nu skall jag äta våfflor. Jag lever livet. 
//Jk

1 kommentarer

tilda.

25 Mar 2011 22:09

åh, jullan! tack! jätteroligt att ni kom!

Kommentera

Publiceras ej