Kall vår

1kommentarer







Oteknisk och omodern som jag är så har jag ingen egen kamera. Men nu har jag fått låna Eves och jag tycker det blir väldigt bra bilder med den. Riktig konst.



Vattenkraft i Gusumsån. Hälsade på Kristina och fick turen att åka med hennes monster till min moster (deras mormor) i Lydebäck. Åkte hem och då kom faster Mimmi hit. Nu kom jag nyss hem från mormor som blev så glad när vi kom att hon sken som solen gjorde tidigare idag. Hon gjorde våfflor och hällde opp rabarbersaften i mitt favoritglas.

Ett gott dagsverke. En dags vila. Imorgon börjar slitet igen. JIPPIE!♥ För trots att fötter blöder, ben värker och man har träningsvärk i hela kroppen så är dans bland det bästa jag vet. Imorgon blir det träning inför Marsföreställningen igen. Det kommer bli så mäkta, himla, sjukt, megabamsejätteskoj så jag kan knappt bärga mig.

SOLSKEN
//Jk

1 kommentarer

Österholm

28 Mar 2011 22:57

Säg bara till om du vill låna dom längre stunder det går alltid att lösa ;)

Kommentera

Publiceras ej