Man är efterklok

0kommentarer

Om man läst vad jag senast skrev vill jag bara lägga till ett par saker såhär i efterhand. För det första så kan jag inte rekommendera att cykla i mars då det fortfarande är minusgrader ute, håret blåser knappast en millimeter utan fryser snarare till is. För det andra så vill jag påpeka att på mors näst nyaste cykel är det inte bara växlar som inte fungerar, även bromsarna är trasiga. För det tredje så måste jag säga att den människa jag alltid tycker gör finast sångtexter och som passar så sjukt bra att sjunga i vardagen är Shakira. Typ sjunga:

Lucky that my lips not only mumble
they spill kisses like a fountain
Lucky that my breasts are small and humble
So you don't confuse them with mountains
Lucky I have strong legs like my mother
To run for cover when i need it
And these two eyes are for no other
The day you leave will cry a river

Allt för idag! Sov så gott när det är dags för det!
//Jullan

Kommentera

Publiceras ej