Män-i-skor

2kommentarer

Jag älskar verkligen människor, och damiskor. Är det inte det bästa påfundet universum skapat? Tusan, bättre än syre ibland! Blir så himla glad av så många här i världen. Roliga, snälla, omtänksamma, rara, uppoffrande, ironiska, kärleksfulla, avundsjuka och alla andra superba adjektiv som finns. Jag älskar folk för det finns inte något adjektiv som inte passar in på någon. Alla är något och just det är så fint med den personen (oftast).

Så många individer det finns att upptäcka, så många man vill vara vän med. Jag måste våga vara vännen. Vänner är tillsammans fast mindre ensam.

När jag gick ut från det Högre Allmänna Läroverkets portar efter en lyckad fransklektion såg jag ut som en jordgubbe. Tack vare mina underbara, bästa vänner. Med mitt gröna band i håret och deras härliga pussiga munnar som lämnat läppstift kvar på min kind såg jag nog mest ut som en solvarm jordgubbe. Så himla god. Det är jag.

Förresten, (detta kommer låta klyschigt men är så himla sant) mina vänner är som luft för mig, alltså jag skulle inte kunna leva utan dem ♥
//Julia-Teddy

2 kommentarer

sonja

16 Mar 2011 22:02

Julia, du är så himla fin. Alltså, mm. Finfinfin.

Maja

16 Mar 2011 22:54

Åh, Julia! Du är så kärleksfull och formulerar dig så bra att det gör lite ont i hjärtat på mig. Hela du är så rar och uppoffrande och vacker och alla andra superbra adjektiv!



(hehe. Känner mig lite träffad på 'avunsjuk'. Men vadå? Jag? Nej då, jag är bara nyfiken. Hoho.

Det är ju Dumbledore som säger att "curiousity is not a sin, Harry" . Det lever jag lite, börjar dock tro att jag dragit det lite för långt. Men äsch, för tillfället struntar jag i det. Lång parentes)



Puss!

Kommentera

Publiceras ej