Nya upplevelser

0kommentarer

Jag har skrivit om det här tidigare. Men jag tycker att det är så spännande. Världen är bara ny en gång! Sen är den gammal. Du kan bara uppleva saker för första gången en gång i ditt liv.

Igår var en sådan dag då jag kände en sak för absolut första gången i mitt ännu så oerfarna liv, men inte sista hoppas jag. Det var såhär (konstpaus) att jag trodde jag skulle drunkna! Japp, i mig själv dessutom. Tillåt mig att förklara hur det gick till, annars kanske konstiga bilder börjar dyka opp i huvudet och det vill jag bespara er. På dansen gjorde vi H²Omassage på varandra och när Maja Skruttner höll opp mina ben så att de såg ut som de två World Trade Center-tornen trodde jag att jag skulle spräckas av översvämning! Oh my garden vilka vågor!!

Fullkomligt medveten om att de flesta inte lär förstå vad jag pratar om skall jag sluta prata nu. Vill bara säga att det var en sjukt cool känsla i alla fall. Har aldrig känt så tidigare. Första gången finns bara en gång, sen blir det flera gånger, en gång bland många andra. Första gången är alltid spännande, gångerna efter den då? Jag vill aldrig tröttna.

//Jk

Kommentera

Publiceras ej