Sopaa

0kommentarer

Två gånger den senaste månaden har mina tankar blivit lästa av andra människor. De har vetat exakt vad jag tänkt och klätt tankarna i ord och kommenterat dem därefter. Det kan ju hända ofta att andra vet hur man känner, att de ser och förstår och sådant, men det händer inte lika ofta att någon går in i ens huvud och läser hela ens person som en öppen bok. Men eftersom det hänt två gånger på så kort tid tycker jag det är värt att skriva om det här. För det berättar bara om hur fantastiska människor är. Att kunna gå in i en annan, sätta sig in i dennes sits och sitta där. Det låter säkert halvflummigt. Men det är i alla fall fint, jag älskar människor så himla mycket just då. Samtidigt känner jag mig så otroligt ointressant att analysera.

//Jk

Kommentera

Publiceras ej