Testing, testing

1kommentarer

Jag förstår inte varför TV ber om ursäkt för tillfälliga avbrott, men aldrig för de ordinarie programmen.
 


Jag älskar att lära. Jag såg på rapport för en stund sedan. Där lär man sig inget. Det var mest folk i Libyen som sa att de skulle döda Khaddafi. På nyheterna eller rapport lär man sig inte så mycket bra saker, de tar mest opp mord och tråkiga saker som händer i världen. Annat är det med TCM, Sky News, Animal Planet eller TV 5 Monde som är en fransk kanal. Dessa är mina favoritkanaler och på dem lär jag mig massor. Men allra mest lär man sig ur böcker. Naturligtvis.

Jag skall gå och läsa ur min Atlas nu. Teve är ju bara död på nyheter och serier som förslöar oss. Trött på teven.
Intelligens!
//Jk

1 kommentarer

Anonym

04 Mar 2011 11:10

Haha, säjer hon som så gärna kurar i soffan och ser på TopModel ihop med mig! Tror på lite av varje jag, slötv/djuptv och ELLE/nobellitteratur, då blir det som allra bäst ;-)

Kommentera

Publiceras ej