Vad är det

0kommentarer

Bergodalbana (eller rutschkana), jag går i alla fall i vågor. Igår underbar dag, idag inte så bra dag. Jag är så trött. Vad bra att det kommer nya dagar. Jag är så trött så jag vet inte vart jag skall ta vägen. Eller så är jag sjuk på något lustigt sätt. Kan bara tänka på en sak just nu och det är att vad bra att det kommer nya dagar, då kan jag ha en toppendag som igår sedan en inte lika fullt bra dag som idag och så en bra dag imorgon igen. Tror ni inte att det blir så? Jag vill bara sova, fast jag inte är trött. Men huvudet kan inte tänka klart. Och allt blir fel just då. Jag måste sova någon dag, eller inatt så att jag kan få en bra dag imorgon. Imorgon kommer den grekiska gudinnan hem, den riktiga.

Snälla Julia, säg vad felet är.

Skall gå och fika te med mamma och Eve nu.
Sen skall jag läsa Hertha Müller, Andningsgunga 
Behöver nog gå in i någon annans tankar för en stund.

Ses
//Jullan

Kommentera

Publiceras ej