End of an era

4kommentarer





Nu flyttas kartongen opp. Min värdefulla skatt som inte är värd något för mig längre. Som jag älskat i flera år men som nu ställs opp i ett mörkt skyffe på vindsvåningen. Jag sörjer. Fina kartongen med färgglada önskningar och hopp. Livet går vidare. Man växer opp och slutar tycka om att samla på nitlotter. Men jag kommer inte våga slänga dem, nejnej, de sparas tills jag får någon användning av dem. Nästa projekt blir väl att tapetsera med dem. Sisådär 4200 har jag ju + 500 på klänningen. Det borde räcka till en liten vägg. Fint. Färgglatt. Fantasi. 
//Jk

4 kommentarer

Maja

23 May 2011 18:58

du är så cool.

Jullan

23 May 2011 19:09

OM jag är.

Anonym

23 May 2011 21:42

Artikeln i NT ligger fortfarande kvar på nätet:

http://www.nt.se/norrkoping/artikel.aspx?articleid=5712285

Tone

05 Jun 2011 18:54

Nej va roligt. Jag kommer ihåg att jag hajade till någon gång när jag läste tidningen, på grund av den färgglada översta bilden. Roligt att det va du. Puss!

Kommentera

Publiceras ej