Tjejernas fantastiska äventyr

0kommentarer

Äg världen med kunskap. Jag ägde på glosor och fick en bok som jag älskar. Dikter och noveller från Afrika, Asien och Latinamerika. Så kom lördagen och äventyren med tjejerna började. T.ex. blev jag utpuffad och fick gå och fråga grabbarna på Perkas om man fick köpa deg där. Tjejerna ville ha deg och grabbarna kunde inte neka en liten söt blond tjej. Jag log och inget ont mot dem men jag tror de kan allt förutom att sälja korv. Degarna var emellertid perfekta! Så kom kvällen och någon sov i bilen fullpackad och tjejerna skrattade på altanen med sin deg som legat i ugnen ett tag med asmassa ost på sig. Pizza är fan bäst. Så började ett bra musikprogram. Som vi slutligen tröttnade på. Då hittade vi ett brittiskt sjukt roligt program. Såna skämt som bara vi förstår oss på.

Gisslan i munkbutiken: "Tårtyr", "Jag bulle ha gjort det!" osv. David & Jennys fantastiska äventyr tror jag det hette. Men det skulle lika gärna kunnat vara våra. Tjejernas fantastiska äventyr-avsnittet är slut i och med att helgen är slut.

AU REVOIR!
//Jk

Kommentera

Publiceras ej