Min bästa väns adertonårsdag

5kommentarer

  

En vän som alltid funnits där och så PANG blev vi bästisar över ett sommarlov. Sommarjobbet tvåtusen10 när vi städade i parker, rensade ogräs, närapå avled av värmeslag och hade träningsvärk i magen av allt skratt. Det var så sjukt skoj alltihop med Fridisfrej, världens coolaste tjej.

 

Vi cyklade nakna på cykeln som for genom Viken dag och natt, vi fick fnatt. Vi kommer naturligtvis fortsätta färdas långa vägar tillsammans, kanske inte helt nakna precis, men lite smått avklädda. På fina stränder och dansa till Shakira, skriva och vara smarta. Det spelar ingen roll vad som händer, bara vi har kul! ♥

  

Du är den knäppaste, busigaste, mest spontana flicka jag känner och idag är din dag! Hipp hipp HURRA HURRA HURRA HURRA! Du gör världen mer färgglad Frida. I aderton år har du gjort det och jag vet att du kommer fortsätta med det tills vi upplevt alla våra äventyr och är tillbaka i Sverige. Sittandes i någon stuga med djur utanför och läser varandras böcker. Åh, vi har ju hela livet på oss.

Joyeux anniversaire mon ami!
//Jk

5 kommentarer

Fridisfrej

25 May 2011 21:23

TACK BÄSTAste VÄN!!! Åh, jag känner bara hur livet helt plötsligt blev 1000 gånger bättre. Allt känns mycket lättare nu när man är 18 bast! Alla våra äventyr... hihi, de som vi redan haft gör mig så fnittrig av blotta tanken på dem och de som vi har framför oss längtar jag till som en dåre! Nu är det snart sommar... oj vad kul vi ska ha!

Lots of löv till dig J.K. Du är så fin! <3

evaaa.

25 May 2011 21:32

haha, inte för att jag har så mycket med detta å göra. men jag måste bara säga att du skriver SÅ FINT.

så jäklans fint! så jäklans fin du är, du jullan.

Österholm

25 May 2011 22:56

Hurra, hurra för Frida!!!

Fridis

27 May 2011 00:25

Tack för hurrandet!!! Ska också hälsa till Jullan-gullan från Mammis & Pappis, de tyckte du skrev så fint. Pusss!!! <3

Johan

05 Jun 2011 15:25

åhh va fin hon är! hur stora tuttar har hon? b-kupa eller? :D

Kommentera

Publiceras ej