Piena di vita

0kommentarer

Får se när jag hittar tillbaka hit. Dumburken och cyberspace. Så många andra saker händer. Livsomvälvande. Allt är skitkul. Alice i Underlandet imorgon, första mötet med publiken. I tisdags träning med Östgötateatern. Jävlar i havet. Där vill jag bo när jag blir stor! Fjädrar, paljetter och glamourös dans. Lite för bra för att vara sant. Dansen alltså. Nu vet jag varför jag valde den här linjen. Se Pina ni som inte gjort det. Den går på Cnema. Skall ladda ned den olagligt och se den varje morgon. Värsta inspirationen, och förmodligen den bästa filmen jag någonsin sett. Dans. Alltid för lite sömn. Alltid det nödvändigt onda. Men nu borde jag verkligen gå till sängs. Tiden räcker inte alls till och jag kan inte låta bli att hatälska det. Ses och puss! Jag älskar.
//Jk

Kommentera

Publiceras ej