Svadisthana

3kommentarer

Känner mig så otroligt pigg och glad efter dagens yogapass. Idag var det dags för andra chakrat. Skönt. Det var som en blandning att det jag redan gör varje dag; dans, gymnastik och pilates. Så nu lyssnar jag på Shakira och fortsätter vara glad och dansar omkring med deg på klänningen och mjöl på kinderna. Muffinsen står i ugnen och allt är bara perfekt. Sån jäkla struktur och ordning på livet igen. Nu vet jag vart jag står. Jag vet vart jag är och vart jag är på väg.

I helgen tog mormor kort på mig och jag på henne. Finaste flickorna Alma och Maja fick mig att skratta hela vägen hem till Valdemarsvik. Imorgon dansar vi på Östgötateatern, på onsdag är det Öppet hus och gästdanslärare på skolan, torsdag gratis föreställning av Enron, fredag ingenting än så länge, lördag premiär av underbara Linns (m.fl.) film och dessutom Annas födelsedag!
Hej och hå! Håll i hatten! Det går fort! Mä ja njuter av warände sekunn.♥
//Jk

3 kommentarer

Anonym

21 Nov 2011 21:18

vill smaka dina muffins! puss <3

E

22 Nov 2011 16:45

Åå, vilken mysig bild!

moster

23 Nov 2011 13:12

Du gör verkligen rätt, man ska njuta så mycket man kan av dagarna.Jag tycker som E Vilken härlig bild av ett strävsamt par.Kramis från mej

Kommentera

Publiceras ej