Tomten, här är min önskelista!

2kommentarer


Vill bara påminna om att det snart är jul och att jag fyller aderton den adertonde januari och att jag älskar Frida Kahlo. Eller, måste jag påminna om det? Men aa, bara så att ni vet (diskret hint va?). Nu skall jag dricka varm choklad och efter lite läsning dra mig bort mot museet. Gösta Adrian-Nilssons tavla Gatukorset hängs tydligen opp idag. Sedan blir det föreställning på Östgötateatern: Lucy Prebbles Enron! Ja, och sedan är vi framme vid natten och då sover tre tjejer över här. Är det något mer ni vill veta så är det bara att ringa! Bisous!
//Jk

2 kommentarer

Linn

24 Nov 2011 18:28

Åh Julia, jag älskar också Frida Kahlo! Hon är underbar. Och vi fyller år på samma datum. Plus att du nästan är min namne, Karlsson. Tycker att det finns alldeles tillräckligt med sammanträffanden för att vi ska ta en tripp (till Göteborg är det väl?) någon gång och bevittna konsten! Puss

E

24 Nov 2011 23:17

Sorry, har redan kirrat en klapp till dig ;D

Kommentera

Publiceras ej