Duscha & dansa

0kommentarer

Det känns som att jag bara har dansat hela veckan. Vilket jag... har? Duscha, dansa, duscha, dansa... Från söndag till lördag då det är uppvisning och obligatorisk närvaro för alla som läser detta! Halv fem Bagarstugans Brasseri vid Knäppingsborg. Vi dansar för Fairtrade och bananplockares rättigheter (vilket kommer märkas, mer säger jag inte, hihi). Tio minuters dans utan en enda sekunds paus för andning. Det är helt galet, men underbart. Jag har emellertid haft träningsvärk och knappt kunnat röra mig dessa dagar men ack så värt det! Idag slutade vi tidigt i alla fall, kom hem för någon timme sedan. Myser omkring i ensamheten i lägenheten. Tända ljus, rökelse, böcker (äntligen har jag tid för er!) och lite soppa som står och puttrar på spisen. Det kan inte bli bättre.
//Jk

Kommentera

Publiceras ej