Inte ligger man på latsidan heller

1kommentarer

Jag, typ, ser fram emot morgondagen. Inte jättemycket, men det får väl duga liksom. Vad är väl en egen lägenhet egentligen? Slippa 2 timmars pendling varje dag, få ännu mer av världens bästa frihet, kunna göra lite vad man vill? Nae, blir uttråkad vid tanken, typ. Trist. Med alla äckliga böcker överallt, med stor säng och fransk balkong och fula tavlor och allmänt värdelösa saker?

Det är morgondagen det, med bävan ser jag den närma sig. Dagen då jag flyttar från stora, vita huset i Valdemarsvik till en mysig etta i Norrköping. Jag förstår knappt själv, hur? Det är så mycket eufori i omlopp så jag knappt vet ut eller in! Underbart, sagolikt fantastiskt, otroligt.

Dock är tid till bloggen något av en bristvara, eller tid överhuvud taget. Så jag måste lämna er här. Packning i banankartonger, bakning till min egna frys, Linn och Mathildas otroligt bra filmprojekt (ser fram emot att se filmen!) och myskväll i Sörpa är det som måste göras innan söndag. Åh, kvällen med godis och mys och hela köret. Nu kör vi!
//Jk

1 kommentarer

Linda

04 Sep 2011 15:33

åh tack så jättemycket julia! fin du är.

Kommentera

Publiceras ej