Min lägenhet Stjärnan

0kommentarer

Så var första natten i Stjärnan soven. Vid den här tiden igår stressade päronen och jag för att hinna få allt klart. Spikar, sängarna, lampor, kläder och fylla kylskåp med mat. Det var mysigt men ganska surrealistiskt. Nu skulle jag äntligen flytta hemifrån. Så många fler äventyr skulle kunna upplevas nu när jag slapp åka buss hem till Viken varje dag. Så många äventyr har faktiskt hunnits med redan på en dag! Ni skulle bara veta hur vassa silverbestick är och vad som kan hända när man sticker en sån i fingret. Äventyr med rödblodig Jk som springer omkring ensam och galen i Sjärnan! Haha!


Här är en excellent bild på min kära vattenkokare. Alltid är det något han skriker för. Kaffevattenpip, tevattenpip, diskvattenpip! Han älskar att pipa helt enkelt. Pipen döper jag honom till förstår ni.


Här står min fina Remington Noiseless, som låter, sitt namn till trots. Så fin gör han sig i min randiga hall. Honom skall jag verkligen utnyttja. Gillar ljudet på denna manick också. Gamla saker låter fint. Tack Björn!!


Voila! Min fina, fina dörr. Nu stängs inblicken i mitt liv i lägenheten för den här gången. Men nästa gång jag går in i Stjärnan så skulle jag bli väldigt överlycklig om jag fann ett litet brev där, så det så. Hihi.

Arrivederci!
//Jk

Kommentera

Publiceras ej