Så himla töntigt lycklig jag är

4kommentarer

Liten flicka sitter bara och myser. Jag trivs så bra med livet. Ingenting kan förstöra denna fridfulla bubbla. Jag visslar lite i min ensamhet. Pratar lite förstrött med blommorna. Minns den fina gårdagen med restaurangmat med halva släkten medan jag packar matsäck inför morgondagen; äggmacka och pannkakor dränkta i jordgubbssylt. Favoriter. Tänker på ordningen, harmonin och lyckan i mitt liv. Känner mig som en japan.

Jag har världens finaste familj och de allra bästa vännerna, jag har allt jag vill ha och just för tillfället är mitt motto: det är inte hur eller när som räknas när man dör, det är vad man gör. Låt oss för alltid göra bra saker.♥
Älska.
//Jk

4 kommentarer

E

19 Sep 2011 17:46

Reneé Michel, Paloma Josse & Kakuro Ozu ♥

Bodypalace

19 Sep 2011 17:59

400

ISABELLE

19 Sep 2011 18:07

WWW.ISABELLESORENSEN.BLOGG.SE



WWW.ISABELLESORENSEN.BLOGG.SE



WWW.ISABELLESORENSEN.BLOGG.SE

Bea

21 Sep 2011 16:18

Åh Julia! blir alltid så himla rörd/glad när jag läser din blogg. Du skriver så himla fin! och är en underbar person!

Puss bästa du!

Kommentera

Publiceras ej