Iron sky

0kommentarer

Måndag: Prov, möten, slutar skolan klockan halv sex
Tisdag: Prov i franska, prov i svenska, slutar skolan klockan sex, Eves hemkomst
Onsdag: Muntlig föreläsning inför hela klassen, kalas
Torsdag: Tvätt
Fredag: Matteprov, dansuppvisning, prov i filmkunskap, nio killar från Kenya kommer (en av dem heter Nelson Mandela)

Jag låtsas att tiden (som inte finns eller räcker till) är en evighet i rymden, och att varje sak man borde göra är en stjärna som jag hoppar till. Det blir lite enklare att göra de tråkiga sakerna om man förvandlar dem till något man älskar, som stjärnor. Det blir nästan roligt att hoppa och landa på en tisdag med två prov. (Eheh, övertalar mig själv det medan jag egentligen storknar av stress.)
Har ni inte sett Iron Sky så ska ni se den ögonaböj. Hej då, nu måste jag förbereda inför något som mest liknar en stjärntecken-vecka.
//Jk

Kommentera

Publiceras ej