Mina bästisar

0kommentarer

Gårdagen var så fantastisk. Eve är hemma i Östergötland och kände för att åka in till stan till mig och mannen. Jag som känner mig lite utanför när de där två ses, gick mellan dem hela tiden medan de busades över mitt huvud, liten som jag är. De är mina bästa människor. Vi gick mest på stan, de blir som två vilda apor när man släpper in dem på Clas Ohlson, jag varnar er. Jag skrattade som en liten orangutang-unge hela tiden och fick gå efter och städa efter dem, typ. Jag stoppade in batterier i deras näsa typ, för att det skulle bli motsatt effekt, men det hjälpte inte. De sprang omkring som barn på julafton ändå. Charmiga kunder tror jag alla som såg oss tänkte. Sen gick vi till mysigaste Mimmis Visthus och käkade innan Eve och jag tog oss ett berusande stopp på en bar, och blev ännu varmare och yra. Snart är det jul!!!!
//Jk

Kommentera

Publiceras ej