Gräddnos

1kommentarer

Äventyrssystrarna åkte tiotusen meter opp i luften idag. Farbror Nisse har Valdemarsviks högsta skylift, och jag tillåter mig själv att skrodera lite (skrattar)... Det roliga var att höjdrädda haren Jk var coolare än Eve, jag vill vara sådär högt hela tiden egentligen.♥ Sen när vi skulle gå ut på isen var min näsa vit, igen, och jag blir lite ledsen över att tänka på att jag knappt kan vara ute i kyla. (Fast dagen jag förfrös nosen är fett värd och jag ångrar det inte en sekund!) Ramlar näsan av vs åka 200 km/h på snöskoter i -23 gradigt Kiruna liksom, man behöver inte ens fundera över vilket man skulle välja. I alla fall, Gräddnos är således mitt nya namn.

Idag har vi också besökt mormor, läst och ätit brie. Jag har gjort soppa och Eve pannacotta till efterrätt. Vi får njuta av världens bästa Eve i några timmar till för när helgen är slut försvinner hon iväg till Kalmar igen.
//Jk

1 kommentarer

moster

09 Feb 2012 09:36

HERREGUD!!!!! vad modigt av dej(er). Aldrig att jag skulle våga något dylikt. Tufft gjort. Ha det gott och många kramar.

Kommentera

Publiceras ej